• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden en Retourneren

LEVERINGEN

Energie-Shop.be zal er zorg voor dragen dat de door de consument bestelde artikelen zo spoedig mogelijk worden verzonden nadat de betaling van de bestelde artikelen is ontvangen.  In principe worden bestellingen in zijn geheel verzonden.  Hierop bestaan echer uitzonderingen (bv.  indien het een speciale bestelling betreft, en de normale levertijd owv dat bepaald artikel langer is dan de standaard levertermijn, zullen de voorradige artikelen reeds onmiddellijk verstuurd worden).

Energie-Shop.be levert alle artikelen uit eigen voorraad. Wanneer een artikel is uitverkocht, bevestigen wij dit na uw bestelling via mail.  Wij geven u dan ook een nieuwe levertermijn.  Indien binnen een termijn van 30 dagen na aankoop niet aan u is geleverd en er is geen afwijkende leveringstermijn afgesproken, dan bent u gerechtigd de overeenkomst te ontbinden en zult u binnen 30 dagen na ontbinding het aankoopbedrag retour ontvangen.

Indien een artikel beschadigt raakt tijdens de verzending dient de consument ons hier meteen na ontvangst van het beschadigde artikel op de hoogte te brengen.  5 dagen na ontvangst wordt de zending beschouwd als zijnde ontvangen in goede staat.


Verzendkosten:

Wij proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.  Voor België variëren de verzendkosten tussen 2,95 en 15 euro.  Voor Nederland variëren deze kosten tussen 4 en 20 euro.  U kunt steeds nagaan hoeveel uw verzendkosten bedragen alvorens tot aankoop over te gaan.

RETOUR ZENDING

U kunt binnen 30 werkdagen, ingaande op de dag na ontvangst van de levering de koopovereenkomst geheel of gedeeltelijk ontbinden of het artikel ruilen door het artikel aan ons te retourneren (wel steeds vooraf contact opnemen met ons: [email protected]). De artikelen dienen ongeopend en ongebruikt aan ons terug gezonden te worden.  Wij behouden ons het recht voor de creditering aan te passen als niet aan alle voorwaarden is voldaan. Indien wij tot omruiling overgaan zullen wij geen verzendkosten in rekening brengen.
Mocht een artikel defect zijn, dan kan de consument contact opnemen met onze verkoop-afdeling ([email protected]). Het retour artikel moet goed verpakt en voldoende gefrankeerd terug gezonden worden.  Met duidelijke reden van retour, bij omruiling inzake een defect worden geen verzendkosten in rekening gebracht. In alle andere gevallen is een bijdrage van de verzendkosten verplicht.

Indien een artikel beschadigt raakt tijdens de verzending dient de consument ons hier meteen na ontvangst van het beschadigde artikel op de hoogte te brengen.  5 dagen na ontvangst wordt de zending beschouwd als zijnde ontvangen in goede staat.